.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنج هم شب عید گران می شود

دبیر انجمن برنج ایران پیش بینی کرد در دو هفته پایان سالجاری حداکثر 10 درصد قیمت انواع برنج به دلیل افزایش تقاضا در بازار افزایش یابد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، عزیزجمیل علیزاده شایق گفت: قیمت برنج های ایرانی در بهمن ماه امسال 10 درصد، برنج های محلی 10 درصد، برنج های پرمحصول تا 20 درصد و انواع برنج های وارداتی حدود 25 تا 30 درصد کاهش داشته و درهفته های اول اسفند ماه قیمتها با ثبات نسبی همراه بوده است.

دبیر انجمن برنج ایران بیان کرد: قیمت هر کیلو برنج ایرانی مرغوب در ورود به اسفند ماه 2600 تا 2700 تومان، برنج های پرمحصول میانگین هر کیلو 2200 و برنج های وارداتی شامل پاکستانی و هندی هرکیلو 1600 تا 1700 تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: قیمت انواع برنج در نیمه اول اسفند ماه امسال ثابت بوده است، اما پیش بینی می شود در نیمه دوم این ماه با توجه به نزدیکی به ایام نوروز قیمتها به دلیل افزایش تقاضا حداکثر 10 درصد افزایش یابد.
شایق میزان تولید برنج داخلی در9 ماهه سالجاری را رقمی بالغ بر 2 میلیون و 100 هزار تن اعلام کرد و افزود: با توجه به میزان تولید و واردات در سالجاری برای تامین نیاز بازار به این محصول مشکلی وجود ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.